Javilahe Un Nadal no fa mal

Avatar: Jose Antonio Vila Jose Antonio Vila

Carrer Antoni Pujades, 31 Àtic.

Montcada i Reixac Barri de Terranostra.

Un Nadal no fa mal Com que Nadal és un dia únic, el dia on s'exalça l'amor, la festivitat i, especialment, el consum i la despesa, diguem que estem tots condicionats a fer coses que normalment no faríem en el dia a dia. Si aquest hàbit es repetís tot l'any, hi hauria conseqüències greus (de salut, econòmiques...). Però com que només passa una vegada cada molt de temps, no passa res. (Jo crec)