Balcó amb esperit de Nadal

Avatar: paqui paqui

Passeig Sant Jordi, núm 45-47, 1r 1a

Els materials són llums, manguera i estrelles... Tot LED, per ser més sostenible. També Hi he posat un pare Noel penjat. I un estel gran, també LED, hehe. La temàtica és el Nadal com una Festa per a tothom i l'alegria de compartir-lo AMB la Gent del barri.

Comentari

Avatar: Meritxell

Li agrada a Meritxell

Li ha agradat a

Avatar: Meritxell Meritxell