Consulta prèvia sobre l'aprovació del Reglament de funcionament intern del Consell de Comerç de Montcada i Reixac
#reglament Consulta prèvia sobre l'aprovació del Reglament de funcionament intern del Consell de Comerç de Montcada i Reixac
Quant a aquest procés
Aquest procés pertany a CONSULTES PRÈVIES
És voluntat de la regidoria de Comerç i Turisme crear un Consell de Comerç a Montcada i Reixac com a punt de trobada entre el consistori i els diferents agents comercials, tant associacions de comerciants com comerciants independents, per tal de buscar estratègies conjuntes per millorar el comerç al nostre municipi. Per tant, el principal objectiu que persegueix el Consell de Comerç és la creació d'un grup de treball amb totes les parts implicades en el comerç de Montcada i Reixac per desenvolupar estratègies conjuntes i propostes per a la dinamització comercial. La creació del Consell de Comerç de Montcada i Reixac aconsella la redacció d'un reglament de funcionament intern que reguli la composició, funcionament i extinció del Consell i que determini quines són les seves funcions i competències.
PRESENTACIÓ D'APORTACIONS
Es va obrir una consulta prèvia a la redacció del Reglament per tal de recollir l'opinió de la ciutadania i de les organitzacions potencialment afectades per aquesta norma. Es van recollir les opinions al respecte durant el termini de quinze dies naturals des de la publicació de l'anunci en la pàgina web municipal (del 25 de març al 8 d'abril de 2019).
Les aportacions i suggeriments es podien trametre per correu electrònic a l'adreça de l'Oficina d'Atenció Ciutadana. També es podien presentar les propostes a través d'aquesta plataforma, omplint un qüestionari.
Finalitzat el termini de presentació de propostes i d'al·legacions, el Reglament de funcionament del Consell de Comerç ha estat aprovat de forma definitiva el mes de juliol de 2019.
Compartir: