Vés al contingut principal
Informació sobre les galetes que es fan servir a aquesta pàgina web

Utilitzem galetes en el nostre lloc web per a millorar el rendiment i el contingut d'aquest. Les galetes ens permeten oferir una experiència d'usuari i uns continguts més personalitzats des dels nostres canals de xarxes socials.

Pla local de prevenció i gestió de residus municipals 2017-2023

#residus(Enllaç extern) Pla local de prevenció i gestió de residus municipals 2017-2023

Quant a aquest procés

L’Ajuntament de Montcada i Reixac va convidar la ciutadania i les entitats a participar en el futur Pla Local de Prevenció i Gestió de Residus Municipals. El Pla és el document que ha de definir els objectius i les accions per a la gestió dels residus municipals en els propers anys. Amb l’objectiu que el document inclogui la realitat i les diferents sensibilitats i necessitats del municipi, es va obrir aquest procés participatiu perquè tota la ciutadania pogués donar la seva opinió. Des del consistori es van proposar algunes possibles accions a incloure en el Pla com, per exemple, la promoció de l'ús de la deixalleria, accions per a la reducció del malbaratament d'aliments, el foment del consum de béns i serveis immaterials, la disminució de l'ús del paper o la creació d'espais d'intercanvi i mercats de segona mà, etc. Posteriorment es van recollir les propostes de la ciutadania en una sessió presencial i per mitjà d'una enquesta ciutadana.

S'adjunten dos documents finals amb els resultats de la consulta ciutadana que recullen totes les propostes presentades i on s'indica les que s'han incorporat al pla d'acció.

Referència: montcada-PART-2022-12-973