Ayuda
Un proceso participativo es una secuencia de actividades participativas (p.e. primero rellenar una encuesta, luego realizar propuestas, debatirlas en encuentros presenciales o virtuales, y finalmente priorizarlas) con el objetivo de definir y tomar una decisión sobre un tema específico.
Ejemplos de procesos participativos son: un proceso de elección de los miembros de un comité (donde primero se presentan unas candidaturas, luego se debate y finalmente se elige una candidatura), presupuestos participativos (donde se realizan propuestas, se valoran económicamente y se vota con el dinero disponible), un proceso de planificación estratégica, la redacción colaborativa de un reglamento o norma, el diseño de un espacio urbano o la producción de un plan de políticas públicas.
Com s’han transformat els mitjans de proximitat? Experiències, reptes i amenaces
#mitjans Com s’han transformat els mitjans de proximitat? Experiències, reptes i amenaces
Acerca de este proceso
Conèixer l'evolució contant dels mitjans de proximitat. Saber què s'està fent i com s'està fent més enllà del marc teòric. Compartir coneixement i experiències reals que posades en marxa a nivell de ràdio, televisió, diaris digitals i publicacions escrites.
Aquest és l'objectiu de la jornada tècnica que impulsa Montcada Comunicació. Directors de cinc mitjans dialogaran sobre les experiències, però també sobre els reptes i les amenaces que planegen per posar en valor els continguts informatius. Conversaran i analitzaran el paper dels mitjans i dels nous canals i com arribar al màxim de públic objectiu.
Dissabte, 12 de març de 2022. 10h a l'Espai Kursaal (Masia,39)
Intervindran:
Agustí Danés, director editorial del grup El 9 NOU
Mònica Lablanca, directora de Cugat Mèdia
Óscar Sánchez, director de mitjans de l’Hospitalet de Llobregat
Julià Guerrero, director de mitjans de Castellar del Vallès
Pilar Abián, directora de Montcada Comunicació
Per assistir cal inscripció prèvia (fins al 10 de març 2022):
Compartir