Control de les institucions desde la ciutadania

Avatar: Javier calvo sauret Javier calvo sauret

Vull ser membre de la comissio ética perqué soc independent i no estic lligat a cap partit.

Desde la meva posicio vetllare per a que els funcionaris i polítics gestionin l ajuntament amb rigor i estalvi